tisdag 12 januari 2010

Vuxenvärden.

Vad är vuxenvärden för något? Min mamma påminner mej jämt om den, två dagar sedan var det att man inte kan äta tigerpudding om man är vuxen (enligt  min mamma är jag väl vuxen), idag när jag visade hurdan design jag tänkte ha på min nätportfolio (ni som har missat kan kolla här) så sa hon att Mikaela du måste tänka om det är fixt att ha en stop huumeille arbete där om du skall jobba för en bank, wtf? och jag var så där att vad gör det? och mamma sa att de tror att jag är en föredetta amfetamist och så var jag så att okej, då jobbar jag inte för den banken då. "Mikaela du måste börja leva som en vuxen, inte allt det som är roligt" och så sa jag åt mamma då att okej, kanske jag sitter i butiks kassan i resten av mitt liv.

okej, skall gå och kolla på House m.d nu och sen och sova..
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar