fredag 15 januari 2010

Photoshop beroende?K

Alltid då jag kollar på andra bloggar som jag läser, så alla bilder som skrivarna lägger in är jätte fina, så jag undrar att har det faktiskt tid med att photoshoppa alla bilder? Jag är väldigt lat med det, asså jag sätter själv inga bilder som blivit ophotoshoppade i min blogg, därför brukar det bli så lite bilder, men jag skall försöka lägge mera bilder, som idag.
Men med photoshoppandet menar jag inte att jag fixar ett gumi ansikte på mig eller någon annan vems bild jag lägger här. Men jag fixar typ kontrast, skärpa och färinyans, vitbalans och sånt.
Här kan ni se ett exempel.



Före och efter photoshop

Men ja.. inte vet jag, är jag photoshop beroende då jag inte ens kan visa alla ofärdiga bilder åt någon annan än mig själv?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar