onsdag 27 januari 2010

Den perfekta dagen!

Jess, jag har en praktik plats!! På samma plats som jag hade förra gången på hehe, men inga av lokal tidningarna kunde ta någon för tillfället, jag skrattar redan när jag ser min klassföreståndares min när jag berättar åt honom att jag har en praktik plats haha!
Det var så roligt när jag ringde åt min förra handledare som jag hade där, jag vet inte liskom att kände hon igen mig först, men okej så här gick vårt samtal ungefär, namnet är ändrat.

"Marsu"
"Nå hej de e Mikaela här, jag har igen en liten sån här skolgrej.. Jag skulle ha en praktik som skulle börja nu på måndagen, så jag undrar om ni skulle behöva mig där."
"Okej, vad är det du studerar, eller vad skall din praktik innehålla?
"Grafiskplanering, foto.."
"Okej, vi har ju nog redan här en fotograf praktikant, och en grafiker men jag skall fråga ennu Melissa om de passar att du kommer, hur länge skulle du då vara här?"
"fem veckor, eller sex, men det är ju sportlov där en vecka."
"Ja just det, tror du att du skulle ha möjlighet och komma hit ennu denhär veckan och prata lite?
"Ja.. jag har nog ganska fullt denhär veckan.."
"Ok,  men jag hör av mig snart, skall fråga Melissa och sen ringer jag dej"
"Okej, tack hejdå"
"Hejdå?"

En bild på mig från avskedskaffe tillfället.




Jag fatta liksom inte om hon visste vem jag var eller inte, men när hon ringde tillbaka till mej så sa hon nog, att kom på måndagen till klockan 9, du vet jo nog det här stället, du är ju van här, hehe.

Okej, men skall nu kolla läget med min konstbärsbok, jag har målat sidorna och den torkar för tillfället.

See you later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar