söndag 17 januari 2010

Lat bloggerska!


Hej, hoppas ni som läser min blogg inte är sura på mig för att jag inte skrev något igår, har mått lite dåligt nu så jag har inte haft något att skriva om, för har typ luggit i sängen hela tiden.
Men ja, jag har städat rummet, mesta på torsdag, sedan lite på fredag och de sista idag, men här har jag några exempel på före bilder och för att vara säker på att ni ska fortsätta att kolla på min blogg så skall jag visa efter bilderna imorgon (hehe!), nej alltså inte påriktigt, jag bara är så lat att jag inte orkar.


 

 
Hemskt eller har ni andra åsikter?


Min mamma har också städat, men hon har städat sitt klädskåp. Hon hittade kläder son är typ nya men som hon aldrig har andvänt så jag fick några roliga klädesplaagg, en klänning, två toppar och en skjorta med ¾ ärmar.
Ja inget annat speciellt har jag gjort idag, hoppas att jag skall må bättre imoron så att jag kan gå till skolan, har det där grupp ledar grejen imoron och borde gå igenom den med de andra (jag hoppas också från hela mitt hjärta att de andra har något att visa!).
Men vi får se, skall också försöka ringa till en tidning om de skulle ta mig på IIA (inlärning i arbete/praktik).

Nåja ha de bra. Skall försöka skriva mera imorgon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar