måndag 18 januari 2010

Att gå till skolan eller inte gå?

That's the question. Jag hoppas att ni inte tar modell av mig med skolan, jag är väldigt lat av mig, och tycker ofta att närvaro plikt är lite onödigt, jag har typ aldrig haft okända kurser för jag har alltid fått alla mina arbeten färdiga till kritiken.
Imorgon har jag foto. Det är mitt favorit ämne för tillfället i skolan och min lärare är fantastisk, men jag har inte gjort uppgiften. Fotografera ett bildpar på något groteskt.
Det är inte endast därför jag inte vill/orkar gå till skolan det gäller också att jag är gruppledare för den dumma animations gruppen.
Nåja kanske det var tillräckligt med angst/trötthet/mensvärk för idag. Här kommer ni ändå att få en dagensbild som skall lite pigga upp mitt inlägg, hihi.
Det blev ganska roligt att se hur objektivet ger fel proptioner, de ser ut som att jag hade jätte små och korta ben medan torson och huvudet är helt mega! kolla också vänster handen haha!


Min mamma tyckte jag liknade en zienare, vad tycker ni? Själv älsjar jag outfitten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar