onsdag 13 januari 2010

 Ingen skola idag.

Hehe.. idag så orkade jag inte gå till skolan delvis för att jag inte tycker om läraren vi har och delvis för att jag hade inte gjort något för ämnet.
igår då jag var och äta lunch med Nilla och Ema så sa de att jag kommer att få ångest när jag skippar skolan för att jag är gruppledare för början och sluter gruppen i vår animations grupp men nej, ingenting. Vi skulle idag gå igenom skisser och idér som alla hade och därifrån fortsätta men de for bli, och jag tänker nog inte gå imorgon till skolan i heller.
Nåja men det var tillräckligt skrivet om skolan. Idag så hade jag en skön mysdag med mamma hemma, hon har varit sjukledig i några dagar. Jag vaknade typ kvart före elva när hunden började skälla sedan kollade jag på house m.d och mamma läste tidning. Sen åt vi pizza till lunch och jag jobbade lite med min konstnärsbok och så började jag städa lite datorn, brände skivor och sånt.
Och nu på kvällen bakar jag bullar, måste sluta skriva nu för måste gå och laga de i ungnen så de skall bli bra hehe..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar