torsdag 28 januari 2010

Vem är en fashionista?

Kläder, kläder, kläder. Ja det finns ju en massa kläder som man vill ha men man har inte råd med, Jag beställde typ 3 veckor sedan kläder från HM. 100 euro, ja alltså igentligen så är de ju inte så mycket men om man sparar till em mac book pro 17” så är de ju ganska mycket pengar igentligen, som tur har jag tagit dem på månadsrekning så jag hoppas att den kommer i postlådan först nästa månad.
Men här kan ni kolla några kläder som jag köpte.





2x byxor, jag kunde inte bestämma mig om jag ville ha dem i svart eller cerise så jag beställde båda. Hehe.




Hoodie från herr avdelningen, men färgen var så ljuvlig!




Skor, de såg ut att vara mera turkosa men de är snygga såhär också! Jag vet inre ännu hur bra jag orkar gå med dem men de var så fans snygga att jag bara måste ta dem!

När jag läser andra bloggar så tycker jag att vad fan skall man visa upp alla kläder man köpt, vem är intresserad? Men så kollar jag ju själv på de också haha! Och nu så när jag lagade alla bilder på mina nya plagg så märkte jag att de är ju faktiskt jätte kul!
Men nu skall jag ock lägga mig så jag orkar stiga upp imorgon 6.30 och gå jobba lite med konstnärsboken på morgonen.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar