söndag 24 januari 2010

Jag vill någonstans var det är varmt.

Idag på morgonen, för tidigt kom min syster Paukku och frågade mig om jag ville komma med henne och mamma med på resemässan. Jag svarade förstås ja. "Okej, vi far om 15 minuter"
De blev jätte brottom, jag skulle annars ja tagit med mig min kamera men det var brottom så de blev inga bilder från mässan.
Vi letade mest infornation om Thailand resor, för vi har planerat att åka ditt till julen, men alla färdiga resor var jätte dyra, så nu skall vi försöka leta efter flyg, hotell och sådant.
Vi skulle vilja först flyga till Bangkok och vara där några dagar och sedan ta ett inre flyg till Phuket eller Krabi, men vi får se för det kan bli lite svårt när de är sesong tid där och vi är fem stycken som skall flyga, men vi skall se.

Några bilfer från sommaren i portugal.
 










Ha en skön kväll jag skall snart gå och lägga mig så att jag skall orka stiga upp och vara pigg när jag åker till mitt gamla högstadie och berätta om min skola. God natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar