torsdag 28 januari 2010

Snooze

Hej på er, de blev inget senare inlägg igår, hade inte riktigt med tid och sen så var jag så trött att jag bara satt och stirrade i TVn.

Idag är det en ny dag, jag försovde mej typiskt, då när läraren just dagen före pratar om att vi skall komma i tid till skolan så skall jag försova mig.
Jag vet att jag lagade väckarklockan och ringa halv sju men jag vet inte när jag har stängt av den, så vaknade jag sen när jag hade en påminnelse på telefonen, försökte sätta snooze på den men det gick ju inte så jag kollade vad den sa och så märkte jag att klockan var fem före sju. Shit! Men så tänkte jag att jag ändå inte hinner till bussen och fixade väckarklockan så att den väcker mig halv åtta istället.
Men min bildkonst lärare sa nog inget om det att jag kom försenat.

Nu har jag varit duktig och målat på konstnärsboken hela förmidagen och nu väntar jag på den att torka så att jag kan fortsätta.
Men okej, skriver mera senare hejdå!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar