lördag 23 januari 2010

Hundig dag.

Jag började fundera att hur är det möjligt att jag alltid skriver något nytt i bloggen alltid så här sent? Men idag kommer det att vara sista inlägget som jag skriver såhär sent, eller ja.. på en tid skall vi säga så hehe.
Men okej, min mormor och morfar kom på snabb besök, de var på hemväg från min moster Satu (jag har två mostrar andra kallar jag Satu och andra Päkä). De hade hunden med sig, Bonzo.
Jag vet inte vad det är med honom men vi två är som pusselbitar som passa ihop, eller kanske vi bara har en viss kemi som passar. Jag försökte ta bilder på honom men han är så skygg att det är svårt.






Man kan typ se räddslans i han ögon här.



Coocos var helt mega avundsjuk på att Bonzo fick så mycke uppmärksamhet så jag tog några kort på honom också. Kolla nedanför.




Bilden säger en massa on Coocos personligher, men jag vet inte om de är lätt att förstå utan att ha sett honom på riktigt.

Så blev det några kort på mig och Bonzo tillsammans, de är en grej som jag tycker om, förra året var han hos oss några dagar och vil blev bra vänner då, han litade inte på någon annan i vår familj än mej :)




Gamla bilden



Nya bilden.

Söta drömmar åt er alla!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar