tisdag 19 januari 2010

Dagens mat.

Okej, som jag sa nu kommer min kladdkaka juttu här, tyvärr blev den inte så lyckad så ni behöver säkert inte receptet till det.
Men vi börjar med lunch. Jag brukar inte vara så hungrig på dagen, för jag äter alltid morgonmål i skolan, idag hemma typ en rågbrödssemla. Så jag var inte så hungrig när det blev lunch tid, så det blev det här:


En varm smörgås, med skinka,riven ost, tomat och lite sallad och gurka brevid, som dryck hade jag två pressade appelsiner.

Kladdkakan såg ut så här:


Den blev inte så kladdig hehe.. jag var visst inte så bra med det där att vakta den i ugnen, glömde bort klockan...
Men sötnosen tyckte att den skulle vara god tror jag. De ser ut så iallafall.



Okej, tror att det är sista inlägget för idag... men vi får se.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar