måndag 25 januari 2010

Blåmärken

Okej, nu borde jag ha gjort allting färdigt för imorgon. Tändsticksasken som jag skrev tidigare om är helt okej, jag vet att jag kunde ha gjort bättre men om man lämnar det till sista minute så då blir det ju alltid lite sådär. Men här kommer några bilder, lånade systerns powershoot, och den suger! Min egen kamera är på laddning så att den skall orka imorgon när de är sista fotokurs dagen.




Jag visste ju inte riktigt vad asken skulle handla om eller vad den skulle ha för betydelse men jag har en riktigt bra förklaring åt min lärare om hon frågar hehe.

Sedan till fotouppgiften, ett bildpar som skall vara groteskt. Jag tog några bilder på min lillebror, men jag skall inte lägga bilderna här för de blev ganska hemska.
Men jag hjorde sjukt snygga feik blåmärken åt min lillebror med ansinkstfärger, ni kan kolla här.



Okej, men nu skall jag gå och lägga mig, sov sött.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar