lördag 30 januari 2010

Nästa vecka.

Imorgon skall jag alltså gå och bo till pappa, för att jag har lättare att komma till min praktikplats frå honom än från min mamma.
Jag har skrivit att jag skall på nytt till samma praktikplats som jag var på hösten så jag bodde då också hos pappa, och jag hade en massa saker med mej, jag skojar inte, en massa! Och nu har jag kommit på en mega bra ide, hoppas jag hehe. Jag skall nu planera en outfit för varje dag, de kommer att vara delvis lite tufft, för jag har svårt att planera vad jag skall ha på mig imorgon så hur skall jag kunna planera fem dagars outfit i förväg?
Nå men jag tänkte att jag fotar outfitterna åt er, så kan ni ju på det sättet hjälpa, jag kan göra en "take it or leav it" grej och så säger ni vad ni tycker. Låter bra eller? Nå men nu skall jag och kolla vad vad allt jag hittar i klädskåpet.

Här har ni de senaste dagarnas outfitter. En klasisk skolans-toa-ego bild från igår.


Och dagens hemma/under arbetskläderna outfit.


Vad jag ser officiell ut på denhär bilden! Ni kan ju jämföra mitt utseende här till mina illustreringar från tidigare idag. Här, jag bhar ju förstås mina arbetskläder på mig i illustreringarna.

God natt ocg sov sött!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar