lördag 9 januari 2010

Jo, jag sa att jag skulle sova men..

Hej igen, jag vet jag sa att jag var väldigt ledsen och skulle därför sova men nähä, men sur och ledsen är jag, kanske inte lika mycket som tidigare men jag är det ännu.
Har ni varit och kollat på filmen avatar? Jag vet inte, det är väldigt många av mina kompisar som gjort det och nu funderar jag på också att göra det, när jag såg trailern lockaden inte mig alls, inte vet jag varför men jag var liksom inte alls intresserad, men tja.. jag tror jag måste fa och kolla på den som 3d hehe :) De skulle vara helt första filmen som 3D för mig. Ja, kanske jag skulle ha tid nästa vecka, jag skall försöka få någon anna med mig och kolla på den.
Men nu är det sov dags (PÅ RIKTIGT!)

En bild som jag gjorde men hjälp av den här tutorialen!


Hoppas ni inte märker alla slarvfel jag gjorde heh..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar