söndag 31 januari 2010

Shoppa runt om i världen.

Jag tror att alla har hört om fenomenet ebay, eller kan man kalla det ett fenomen? Okej men man kan hitta en massa grejer där som man inte hittar någon ananstans, jag är väldigt sugen på att köpa olika nagel produkter, menar alltså nagel dekoration, lösnagöar och sådant, jag köpte för kanske.. 1-2 veckor den lösnaglar, helt vanliga vita från ebay för ca. 5 euro, och nu väntar jag på att de skall komma. De här var på samma ett litet test för de borde ju vara helt säkert man betalar med paypal, ett betalningsmetod som borde vara säkert, så jag gjorde ett paypal konto och flyttade över fem euro via internetbanken, och så köpte jag lösnaglarna, betalade de och nu väntar jag på dem att de skall komma någon dag i posten, hoppas iallafall att de skall göra det.
Men fast jag ännu inte har fått naglarna, jag har inte änns några pengar på mitt paypal konto så kollar jag olika grejer som man kan hitta på ebay, hittils har jag hittat ipod skal, nagel dekorationer, lösögonfransar, en dator väska åt min mac (hehe, obsession?), gladiator skor... ja alltså kanske de var helt tillräckligt med exempel, men jag kan lova er att om mina lösnaglar kommer någon dag så tänker jag definitivt, sen när jag har pengar haha, fortsätta att beställa grejer fårn ebay för enligt mej är de ganska billigt och praktiskt!


Ha en trevlig, kväll/natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar