måndag 18 januari 2010

Sita inlägget för idag.

Okej, jag tror jag inte har berättat det här, som sagt jag studerar grafisk planering och all true grafiker (enligt mej) skall ha en mac och inte en pc.
För tillfället har jag igentligen ingen egen dator, men har typ tagit den gemensamma laptoppen hehe. Sen sommaren har jag påritigt börjat spara pengar för att köpa en mac book pro, har på spar kontot nu 1700 och mamma har lovat att låna 600 euro åt mej, 300 nu och 300 nästa månad.
Så idag när jag pratade med Ema som köpte sin mac book pro 15" förra veckan så frågade hon mej att hurdan mac book har jag tänkt köpa så jag gick och kika på apple hemsida.
Efter att ha chekat de olika egenskaperna kom jag underfund med att jag skall köpa mac book pro 17". YEAH! den kosta 2300 euro och då kan jag köpa den i  februari (hoppas att jag skall få lite mera jobb i februari än nu i Januari, min Januari lön kommer att gå till kläderna som jag köpte från H&M, de borde komma den här veckan, sen skall jag ännu prova om de passar.
Efter det blir det att leva med lite pengar för jag vill betala det jag är skyldigt åt mamma så fort som möjligt!

Se you soon my love!

Okej nu är det godnatt och sov sött!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar