tisdag 26 januari 2010

Inuiten

Hellou, hur e de me er? Jag har haft en riktigt bra skoldag idag, är färdig med dagens fotouppgift så nu har jag lite tid att blogga hehe..
Så idag har det varit studiofoto dag.
Resultatet kan ni se nedan om. Vi hade som uppgift att fotografera ett skönt porträtt.




Jag tycker mitt blev ganska skönt ut, sådär mysigt och varmt, eller har jag helt fel?
Jag tycker massor om att fotografera i studio, kanske därför att de är så annorlunda,  om ja skulle ha pengar skulle jag så skaffa en studio och allt tillbehör till mej, tänk vad man skulle kunna fota allt möjligt kul där! Men för tillfället är det ju så att jag inte har pengar för något sådant, igentligen kommer jag inte nu på ett halft år att ha pengar till något extra, för jag vill betala min skuld (600 euro!!!) till mamma så snabbt som möjligt, jag har räknat att jag har råd att betala 100 euro i månaden tillbaka åt henne.




Okej men nu skall ja ringa till en tidning och fråga om de tar mej på praktik där, skriver mera på kvällen!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar