torsdag 11 februari 2010

You got love these shoes

Idag har det varit en ganska slödag på praktikplatsen, jag har inte gjort något. Som jag skrev i det tidigare inlägget idag så har jag letat efter inspiration till mina arbeten på nätet, men jag får ingen egen inspiration, så nu har jag varit och kollat på skor på vagabonds sidor, www.vagabond.com, hittade en massa skor som jag skulle vilja köpa men har tyvärr inte så mycket pengar.
Vagabonds skor är dessutom som gjorda för min fot! de passar perfekt oftast brukar jag ha svårt att hitta skro för jag har små men breda fötter och därför så brukar de vara så att skorna är passliga men de är för smala, eller de är stora men tillräckligt breda, Vagabond = perfetion by Miq, och de har så söta namn dessutom!

Poppy


Micro
Marmaris


Missy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar