tisdag 2 februari 2010

Inget speciell utom kalas!

Snart är dagen slut och jag skall gå hem och hoppas att tåget inte är sent. Det var 10 minuter sent på morgonen och efter några stationer var tåget så fullt att inga fler människor rymmdes in, jag skojar inte.
Men idag har det inte hänt något speciellt jag har bara suttit och googlat lite olika grejer och så firade vi en arbetares födelsedag med tårta, kaffe och åsnesvans leken, vet ni?
Kanske jag hittar en bild på mig någon dag, men jag orkar nu inte fråga den andra praktikanten, hon lagar dem just nu på sin dator så jag vill inte stressa henne (jag babblar redan så mycket att de två praktikanterna orkar inte lyssna på mig längre, hehe..)
Men som tur så har ingen annan ännu klagat, jag  fick idag igen höra hur kul de är att jag skall vara här sex (fem) veckor så att de har någon som smilar hela tiden, och ja jag smilar hela tiden vet inte varför, samma person som sa de åt mej frågade förra gången att varför jag smilar hela tiden, men jag vet inte han tycker ändå att de är kul/sött.



Skall skriva lite mera på kvällen och nu borde jag kunna skriva inlägget helt på riktigt och inte som "igår dagens inlägg som jag postade idag".

Ha en bra fortsättning på dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar