torsdag 4 februari 2010

20100203

Hej, de blev jätte sent när jag kom hem och jag orkade inte riktigt skriva sedan mera, Luftslottet som sprängdes var ju ganska lång och sedan väntade jag på att min kompis buss skulle komma och så gick jag själv till tåget.
Men filmen var ju skit bra! Alltså då man tänker på att den är baserad på en bok för då brukar, iallafaall jag, att boken är bättre än filmen men den här var bra. Såklart så saknade jag endel små detaljer, men speciellt rättegången i slutet var bra, och min kompis gillade filme också fast hon inte sett den första och andra filmen.

Så jag åkte då tåg till Vanda och så skulle jag ta en buss därifrån så att ja inte behövde gå i det kalla, men jag skulle nog ha varit snabbare hemma om jag gått men jag väntade ändå på bussen. Så jag var så tacksam av att komma hem i de varma.
Så åt jag då lite kvällsmål, hade nog ätit  fried noodels på dagen, på ett litet ställe i kampen de ser jätte billigt ut men de är jätte gått och ganska billigt de har typ åtta olika nudel portioner som man kan välja, de hör en 0,5 l dricka till den och kostar 9,90. Om ni går till kampen så de är första våningen och där mellan Valio baren och Finskabokhandeln, tror jag.., och så kommer de där först till höger, till vänster finns en jätte god indisk snabb matställe, om ni hellre vill ha det.

Men okej, de var tillräcligt för igår dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar