tisdag 2 februari 2010

Mandariner.

 Inlägget skrivet 1.2.2010 kl. 18.41

Hej på er! Jag har kommit till min pappas lägenhet förnågra timmar sedan, allt är typ likadant som tidigare, jag skall funderar om jag vll visa er hur det ser ut, med bilder, hehe. Pappa var hemma före mej, han har sjukledigt i några dagar, inge alvarlig bara lite flunssa.
Min mamma ringde åt mig för en stund och jag tyckte att de var ganska roligt hon frågade att hur det var på praktikplatsen,

Mamma: Var de roligt?
Jag: Helt okej.
Mamma: Tyckte de att de var roligt att du kom på nytt?
Jag: Ja de tyckte dom.
Mamma: Nå hände de något speciellt?
Jag: Allt var ganska vanligt.
Mamma: Har du inte något mera att berätta? Du brukar ju babbla så att man inte orkar lyssna på dig.

Ja alltså, mamma orkar inte alltid lyssna på mig för jag pratar för mycket, men hej är det nu inte bättre att jag berättar grejer åt henne än att jag skulle inte säga något? Jo hon tycker det men hon orkar ändå inte lyssna på alla grejer som jag skulle kunna berätta åt henne, haha. Men orsaken varför hon ringde mej är ju såklart att hon saknar mig redan, jag försår inte att hur hon kan sakna mej redan, de är säkert för att hon har ingen som bablar där, jag märker nog ibland att pappa inte orkar lyssna på mej heller men han brukar inte säga något, han bara ignorerar mina frågor och så, stackars mej, ingen vill lyssna på mig!

Jag var så lat idag med maten och pappa med, så vi typ kokade lite korv och åt det med rågbröd, men jag kanske skall få lite mera inlägg i kategorin mar, för pappa är inte så bra på att laga mat, så det är typ jag som lagar maten, men jag lyckas inte alltid heller med alla rätter jag försöker göra, ett bra exempel är korvsås, skulle laga de engång och såsen skall ju vara brun men min blev aldrig brun den var typ vit och lite grådaskig men den smakade nog helt gått. OCh när jag fixade lite bröd så så jag att pappa köpt mandariner, jag hade en mandarin period då jag var förra gången här, och jag tyckte att de var ganska gulligt. Han är så rolig när jag har typ en kilometer till tåg stationen och jag behöver typ vara klockan nio på morgonen på min praktikplats så jag har sagt att jag kan riktigt bra gå till stationen men han insisterar att han skall köra mej dit. Jag har inte ännu berättat att jag skall gå på bio i övermorgon och då kommer jag ju att komma hem senare, och han kommer säkert och hämta mej för att han tycker att jag kan inte gå hem, förstås kan de ju vara helt skönt på kvällen att få skjuts, för ibland finns här en massa freaks! Jag skall berätta åt er om en som jag så för typ två månader sedan. Det var en gubbe, han hade en handväska, en riktigt snygg i leder och så gick han sådär lite hoppande och så lutade han framåt på samma, hoppas ni förstår vad jag menar, och så gick han där en bit före mej och så plötligt tog han fram sin *** och började pissa på samma som han gick, och jag typ stanna för jag fattade liksom inte det. På samma som de var freaky så var de lite skrämmande så nu glömmer vi det.

Men nu skall jag kolla på lite Tv och hoppas att de kommer något kul därifrån ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar