onsdag 3 februari 2010

Baby sister


Hej på er alla, i går hade jag en massa att göra, eller kanske inte men jag jobbade mycket med min syster födelsedafskort, basicly hela eftermiddagen och kvällen, som tur lagade pappa nästan all mat, de blev basmatris och chilibroiler, nam, de var just det jag behövde efter fiskpinnarna på dagen, konstigt nog men jag gillar inte fiskpinnar så mycket, om man äter dem sällan så är de okei men på hösten fick jag för mycket av dem, och den HEMSKA gräddfilssåsen, den skulle kanske vara okej men om man ska sätta saltgurka i den blir den hemsk!

Janeys kort, jag och pappa flinade åt "baby sister" igår, han tyckte att hon kommer säkert att "gilla" det! haha.

Nu har jag igentligen en massa att göra, listan ser ut såhär.

  • T-shirt bilden (läppar + sprutan), jag illusterarade en bild på hösten och nu skall jag bara kolla att den är tryckfärdig.
  • Våg bilden kolla att den är färdig på grafiskt sätt, fotograf praktikanten har fotograferat en våg och jag skall kolla att den är på grafiskt sätt bra för mässmaterial.
  • 10-årsjubileums affisch/reklam design och inbjudningskort.
  • Vety dagens reklam (layout)
  • Broschyrer för value life, narkotikadagarna.
Med det här skall jag jobba nu så jag ska sluta skriva så att jag får något gjort hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar