söndag 7 februari 2010

En hemsk bloggerska som borde få stryk!

Hej, jag borde få stryk av att vara en så lat bloggerska men jag har påriktigt haft mycke på gång, de blev lite packande på fredag eftermiddag och på lördag var det start klockan 7.00 på morgonen mot Jyväskylä, vi skulle åka dit för att skida slalom. Så hela lördagen åkte vi slalom, jag, min syster och min lillebror, på kvällen badade vi bastu och jag fixade systerns och mina egna naglar.

Gammal bild på mej och min kompis från Ylläs, 2007.

Idag firade vi min syster 17 års födelsedagskalas med släktingar, kaffe och tårta. Träffade min ljuvilga gudmor och min söta guddotter. Hon var lite flunssig och därför lite på dålig humör med några söta leenden gav hon ändå.

Tyvärr så är hon så snabb och vill tafsa på allt och testa allt så min gudmor hade inte riktigt tid med att prata, men det var kul att träffas ändå.

Imorgon praktik igen skall bli riktigt kul, jag berättade säkert inte att jag fick postern på för fastlagstisdagen färdig så skall visa den då, och så blir det att jobba lite med vågen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar