fredag 5 februari 2010

En dålig dag

Hej på er, hur mår ni? Jag brukar beskrivas som en glad tjej och ingen brukar sådär hemst snabbt märka att jag har en dålig dag men idag märkte någon, en besökare som brukar tycka om mitt leende och som komenterar det jätte ofta, så jag kom med de två andrapraktikanterna för att käka lunch, så hade jag typ satt ner mej så kom fråga "Varför leer du inte så brett som du brukar?" Alltså fan, han hade typ haft tid att kolla på mej i två minuter, och så märker han något sånthär! Ja är inte alltid äns säker på att min familj märker på mej om jag är lite deppig.
Men jag är inte deppig, kanske jag är trött eller jag vet faktiskt inte men inget vill fungera idag.
Okej, idag skall jag tillbaka till mamam, de skall bli helt kul att få åka till henne för då finns det mera utrymme där.
Pappa hade planerat att vi skulle fara och åka slalom imorgon men jag skulle inte orka, de börjar märkas det där med att ma sover 5 timmar varje natt jag tog också några bilder för er igår men det sket sej också, jag fotade dem i raw, som jag brukar men så tänkte jag ju inte att stoppis maskiner inte kan läsa raw format, och de sket ju sej, så nu bjuder jag på en gammal bild.


Men jag skall försöka fortsätta och få allting och fungera, skriver på kvällen hur det gick och om jag far och pka slalom imorgon det kan hända att isåfall kommer jag inte att skriva ett inlägg på lördag men det är ju en ganska lång tid till det. hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar