onsdag 3 februari 2010

Hej, idag har jag faktiskt jobbat lite, har gjort en liten affisch och börjat jobba med en annan.
Affischen jag gjorde "Våren 2010 program" blev helt okej enlig mej, Mirkku tyckte att den var bra, men jag hade helt glömt att hon hade rosa skräck, alltså hon tycker att rosa är en för kvinlig färg, också schok rosa även om man kan andvända den så att den piffar upp något, så ja hade glömt att hon hade rosa skräck så ja hade gjort affischen i rosa och så tyckte hon att jag skulle ändra på färgen för att största delen av kunderna är män, jag försökte få den lite vårig men de blev inte så bra, så då fick de bli en blå färg, jag tyckte den var nog lite kall och vintrig men den var hetl bra tyckte alla andra.
Ni kan själv kolla vad ni tycker om den.



En halv timme och så skall jag åka i väg och hämta ett par biobiljetter av mamma, hon har fått från jobbet, de blir bio i dag med en kompis jag inte sätt på länge, vi skall gå och kolla på den sista millenium delen, Luftslottet som sprängdes, hon har inte sätt de två första så kanske vi gå och käka nåt före filmen så kan jag berätta åt henne vad de två första filmerna handlar om och så hänger hon kanske med storyn hehe!

 

 


Okej, men nu skall jag börja gå mot tågstationen, ha en bra fortsättning på dagen! Oj ja tänkte nästan glömma källorna, Millenium bilderna hittade jag här, här och här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar